Reklamácie ľavou zadnou

5 tipov, s ktorými zvládnete každú reklamáciu.


Náš tip 1

V prípade, že chcete reklamovať transakciu vykonanú platobnou kartou, môžete tak urobiť:

  • Telefonicky cez kontaktné centrum
  • Osobne na ktorejkoľvek pobočke VÚB
  • Mailom na adresu kontakt@vub.sk
Náš tip 2

V prípade, že reklamujete nedodanie tovaru, je potrebné:

  • Uviesť presný popis tovaru, ktorý ste si objednali (napr. tenisky Nike, veľkosť 39)
  • Dátum, kedy mal byť tovar dodaný
  • Priložiť kópiu objednávky, ak ju máte
  • Priložiť komunikáciu s obchodníkom, kde ste ho kontaktovali ohľadom nedodania tovaru, a takisto odpoveď od obchodníka
Náš tip 3

V prípade, že reklamujete zneužitie karty, je potrebné:

  • Presne uviesť všetky reklamované transakcie
  • Dokázať, či ste niekedy boli registrovaný u tohto obchodníka
  • Preveriť si, či transakcie neuskutočnil niekto z rodiny či blízkeho okolia
  • Ihneď po zistení zablokovať kartu
  • Odporúčame podať trestné oznámenie na polícii
Náš tip 4

V prípade zrušenia rezervovaného ubytovania či zájazdu je potrebné:

  • Doložiť objednávku ubytovania/zájazdu s podmienkami storna
  • Dokázať, či ste rezerváciu rušili vy, alebo ju zrušil obchodník (COVID‑19)
  • Doložiť potvrdenie o zrušení rezervácie
  • Priložiť komunikáciu s obchodníkom
Náš tip 5

V prípade zrušenia letu je potrebné:

  • Uviesť číslo rezervácie a doložiť letenku
  • Dokázať, či let bol zrušený vami alebo leteckým dopravcom
  • Priložiť komunikáciu s leteckým dopravcom príp. sprostredkovateľom, cez ktorého ste zakúpili letenku (žiadosť o vrátenie prostriedkov a odpoveď)

Spravte si kvíz a odhaľte všetky triky pokútnych predajcov.

Spustiť kvíz